WALKenergie

WALKenergie

INDOOR WALK ELŐNYEI

A WALKenergie program megszületésének alapja az edzőtermek leginkább használt eszköze, a futópad volt.

A WALKenergie gyaloglógépek nem elektromosak, hanem mechanikusak, így lehetővé teszik, hogy valódi gyaloglást illetve futást szimuláljunk, vagy akár bemelegítő gyakorlatokat végezzünk rajtuk.

A padon végezhető gyakorlatok úgy vannak összeállítva, hogy azok mindenki számára elvégezhetőek legyenek, kortól, nemtől, testsúlytól függetlenül.

A cél egy olyan csoportos, teremben, edzői irányítással végezhető edzésmódszer megalkotása volt, amely igen széles tömegeket mozgat meg.

A WALKenergie program illetve gépek használatával és ezeknek köszönhetően a gyaloglás, mint edzésmódszer egész évben végezhető teremben, csoportosan, edző irányításával, zenére, jó hangulatban, változatos, élmény gazdag órák keretein belül.

A csoportos fitness edzések közül a gyaloglás messze a leghatékonyabb zsírégető tréning, valamint egész testre kiterjedően igen hatékony alakformáló is egyben.

 

A GYALOGLÁS A LEGHATÉKONYABB ZSÍRÉGETŐ MOZGÁSFORMA

Ma már mindeni tudja, hogy a megfelelő mennyiségű mozgás az egészség fenntartásának egyik pillére.

Sajnos azonban leginkább a mozgásszegény életmód a jellemző.

Ennek számos oka van, de többek közt visszatartó erő a legtöbb ember számára, hogy a futás, az aerobik vagy az edzőtermi gyakorlatok komoly izomlázat, nem ritkán sérülést váltanak ki a lelkes kezdőknél, ami végleg elveszi kedvüket a sportolástól. Mások pedig rengeteg mozgásformát kipróbálva, nem igazán találták meg a számukra leginkább megfelelő, élvezetes vagy hatékony mozgást.

Számos kutatás bizonyította már a gyaloglás előnyeit.

Gyalogolni mindenki tud! Tömegesen alkalmazható és hatékony fegyver, különböző betegségek megelőzésében.

Különösen előnyös és ideális a gyaloglás azok számára, akik életükben soha, vagy évek óta nem végeztek rendszeres testedzést, viszont szakítani akarnak ellustult életmódjukkal és szeretnénk ezen változtatni. Ugyanis a gyaloglás nem csak sokkal egészségesebb a futásnál, de alkalmazásával gyorsabban is fogyunk. A gyaloglás szinte semmilyen kockázattal nem jár, viszont számos előnye van.

MIÉRT JÓ GYALOGOLNI?

  • jó közérzetet biztosít
  • fokozza a fizikai munkavégzés teljesítőképességét
  • erősíti a szívet és az érrendszert
  • javítja a tüdő és a légzés hatékonyságát
  • növeli az izomtömeget és izomerőt
  • csökkenti a zsírtömeget
  • növeli a csontsűrűséget
  • oldja a stresszt
  • lassítja az öregedést
  • az egyik legkevésbé sérülésveszélyes sport
  • bárki végezheti kortól, nemtől, testsúlytól függetlenül.
További edzéstípusaink